نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تایید مذاکرات ! استرس برای هواداران

تایید مذاکرات ! استرس برای هواداران

بدون شک همه متوجه این موضوع شده اند که ادینسون کاوانی ستاره ی اروگوئه ای باشگاه پاریس سنت ژرمن فرانسه، مهم ترین هدف سران یوونتوس می باشد و همه ی مدیران این باشگاه در تلاش برای نهایی کردن این انتقال هستند.

 

البته هواداران یوونتوس به این گونه شایعات عادت کرده اند و هر سال نام کاوانی در لیست خرید تیم یوونتوس دیده می شود ولی به نظر می رسد امسال داستان با سال های گذشته فرق داشته باشد و این موضوع تا حدی جدی شده که پاراتیچی یکی از مدیران ارشد تیم یوونتوس، سفری به پاریس داشته تا مذاکراتی را ترتیب دهد.

 

یکی از ایجنت های فیفا در این باره گفت:

 

پاراتیچی در این هفته راهی فرانسه شد و همه او را دیدند و می توان گفت کاوانی هدف اول یوونتوسی ها در نقل و انتقالات می باشد. سیاه و سفید پوشان چند هدف را در فرانسه دنبال می کنند که شاید کسی نامی از آنها نبرده باشد اما کاوانی اولین نفر برای آنهاست.

 

یوونتوسی ها ابتدا می خواهند با مدیر برنامه های این بازیکن به توافق نهایی دست پیدا کنند و سپس با سران تیم فرانسوی دیدارهایی را ترتیب دهند تا این موضوع خیلی زودتر به نتیجه برسد.

 

در نظرسنجی های به نظر آمده در وب سایت های هواداران یوونتوس در سر تا سر جهان، بیش از 85% از هواداران یووه با این انتقال موافق هستند و این بازیکن را بهترین گزینه می دانند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: